Gracias por tu interés. Recibirás un email con el enlace que deberás confirmar para completar el proceso.
 

Grazas polo teu interese. Recibirás un email co enlace que deberás confirmar para completar o proceso.
 

FORZA DEPOR!

Ha ocurrido un error al procesar tu solicitud. Por favor revisa todos los datos introducidos y vuelve a intentarlo.
 

Ocorreu un erro ao procesar a túa solicitude. Por favor revisa todos os datos introducidos e volver a intentalo.

rcdeportivo.es

Ya existe una solicitud inscrita para este socio. Si no ha recibido el correo de confirmación con el código, compruebe que no se encuentra en la carpeta de SPAM.
 

Xa existe unha solicitude inscrita para este socio. Se non recibiu o correo de confirmación co código, comprobe que non se atopa no cartafol de SPAM.
 

rcdeportivo.es

SOCIO NO AUTORIZADO
Revise que el ID de Socio y los 4 últimos números de su DNI introducidos son correctos.
En caso de que no tenga su DNI en la base de datos del Dépor, pruebe con 0000.
 

SOCIO NON AUTORIZADO
Revise que o ID de Socio e os 4 últimos números do seu DNI introducidos son correctos.
No caso de que non teña o seu DNI na base de datos do Dépor, probe con 0000
 

rcdeportivo.es

Si eres socio del Deportivo, a través de este sitio puedes confirmar tu interés en disponer de entradas para los partidos del DÉPOR. Con esta acción únicamente confirmas tu interés por poder conseguir una entrada para el partido seleccionado.
 
La reserva solo será efectiva si, una vez cerrado el plazo de solicitudes, tu código figura en los listados de adjudicatarios que el Real Club Deportivo publicará en www.rcdeportivo.es y en la Oficina de Atención al Deportivista del estadio ABANCA-RIAZOR. Recuerda que deberás disponer de tu entrada a través del sistema de venta o entrega que el RC Deportivo indique para cada partido

Se es socio do Deportivo, a través deste sitio podes confirmar o teu interese en dispor de entradas para os partidos do DÉPOR. Con esta acción unicamente confirmas o teu interese por poderes conseguir unha entrada para o partido seleccionado.
 
A reserva só será efectiva se, unha vez pechado o plazo de solicitudes, o teu código figura nas listaxes de adxudicatarios que o Real Club Deportivo publicará en www.rcdeportivo.es e na Oficina de Atención ao Deportivista do estadio ABANCA-RIAZOR. Lembra que deberás dispoñer da túa entrada a través do sistema de venda ou entrega que o RC Deportivo indique para cada partido.